dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lov imorrgon!

Hejsan!

Idag var det 160 minuter nationellt prov i svenska. Vi skrev en uppsats och jag valde att skriva ett brev till statsministern. Jag blev faktiskt ganska nöjd, blev inte lika panikslagen denna gången;) Sen hade vi svenska fast då bytte vi så vi kollade på en irländsk film. Vi håller på med Irland på engelskan. Vi kollade även på EQn.

Efter skolan gjorde jag reflektionsuppgiften som ska in imorrgon. Den blev också ganska bra. Jag satt och gjorde två loppor av den andra reflektionsuppgiften som jag mailade istället. Det är ju onödigt att slänga papper när man kan göra loppor av de;P 

Se så roligt man kan ha innan man ska träna;D

Jag var och tränade med Elin förut, box igen:D Jag kom på att jag skulle dit 40 minuter innan det började så jag hade lite brottom kändes det som. Jag packade och mötte Elin 4 över när boxen börjar halv. Jag gick ganska fort då medan Elin gick mycket långsamare så hon försökte lugna ner mig men det lyckades hon inte med så jag gick ungefär två meter framför henne, hehe;P

Nu har jag tagit upp mina skidkläder eftersom vi ska till Lofsdalen på lördag. Vi kommer att ha internet och då kan jag uppdatera bloggen, bra va?!:D
Vad ska ni göra på lovet??:)
See you!

Kommentarer:

1. Rebecka:
Jag ska till Norge o åka skidor!:D
2. amra:
najs blogg kolla in min :DD

Kommentera här: