dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

29 december 2010!

Hej!

Idag har jag äntligen bytt julklappar med Elin och Louise:D Men innan det åt jag först lunch och sen frukost;P Det var två gamla klasskamrater som kom och skottade vårt tak idag också:) Det första jag, Elin och Louise var att spela bowling:D Vi hann bara en serie påen halvtimme för de stängde tydligen sen:P

 



Jag fick detta av Elin och Louise:D Vi käkade på gatuköket och vi orkade bara hälften av det vi beställde;) Jag som ändå beställde en halv kebabrulle;P Efteråt åkte vi till mig och kollade på film och det var the terminal:) Och nu måste jag sova;D God natt och dröm sött!

 

Kommentarer:

1. J U L I A O F S W E D E N ♥:
sv ; det är fint ;d
2. elin ★:
svar' jaha, vilken överraskning :D!

Kommentera här: