dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

26 december 2010!

Hej igen!

Idag har jag först ätit frukost hos kussarna och sen åkte jag hem vid tolv tror jag:) Mormor och morfar kom och åt med oss vid lunchen och sen har jag grejat med min mobil:D Jag och mamma var ute och gick en sväng till syrran som jobbade förut och jag köpte linfröolja till mig själv där:)



Igår kom jag på att jag fick en lite julklapp:D Det var pappas ingifte farbror som köpte något till alla "barn":P Jag fick sex stycken persedelpåsar som man ska ha när man är ute och reser:) Snart ska jag lägga mig för jag ska tydligen träna imorgon halv nio så då är det uppe tidigt som gäller;P God natt!

Kommentarer:

1. J U L I A O F S W E D E N ♥:
Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2. eym:
hej! jätte fin blogg!

anmäl dig gärna till våran

veckans blogg! :)

vinnaren vinner länkning

i varje inlägg med garanti på

fler besökare! :)



gott nytt år/ eym
3. J U L I A O F S W E D E N ♥:
sv ; jomen det är bara bra, vad gör durå ?

Kommentera här: