dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

24 december 2010, Julafton!

Heeeeeeeeeeeeeeej!

Idag är det Julafton:D God Jul på er alla vill jag då säga! :) Jag har firat med mamma, pappa, syrran, mormor och morfar:) Jag fick öppna en julklapp på morgonen och då "valde" jag julklappen där min nya mobil låg:P JAg har alltså fått en ny mobli:D En Nokia N8 som jag har valt själv:D



Sen har jag bland annat som jag också visste fått ett objektiv till systemkameran:D Kan plåta saker på nära håll, riktigt nära tror jag:D Har bara testat lite ikväll:P Jag har ju såklart suttit och gjort inställningar på min mobil:P Men det var trevligt med julklapparna jag fick:)



Nu är klockan mycket och jag ska sova för imorgon ska jag till kussarna:D God natt allesammans och god fortsättning på julen! :)

Kommentera här: