dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skoskav!

God kväll!

Idag har jag varit i Göteborg för att hämta syrran på sin kurs. Vi åkte hela familjen och när vi kom till GBG så åkte vi någonstans för att äta och där tog jag en hamburgare med pommes:P I hamburgaren hade de lagt på en jättegod sås, vitlökssås:D Den var jättegod och det var hamburgarbrödet och hamburgaren också så det blev en lyckad hamburgare:D



Sen har vi varit och fikat hos de släktningar syrran sov hos, pappas faster och hennes man:) Sedan åkte vi till nordstan för att hämta syrran och vi köpte inte något för det stängde då. Syrran hade i alla fall hunnit och köpa godis och jag fick en kola av henne:D Innan vi hämtat henne så fick jag skoskav:( Jag har tagit på plåster men det hjälpte inte så då fick jag låna syrrans svettiga gympadojor och ett par sockar men jag tog av mig de i bilen sen;P Imorgon är det jobb igen, sista vecka:D Efter jobbet ska jag och Elin till stan:D Strax ska jag duscha så god kväll! :)

Kommentera här: