dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kort på CD!

Tjabba!

Idag är det helg:D Jag har tänkt på en sak och det är hur jag kommer reagera om datorn krachar eller något liknande så att alla korten försvinner. Vi har massa tomma CDskivor så då bestämde jag mig för att kopiera över några kort som jag tycker är värdefulla eller vad man säger;) Än så länge har jag gjort tre CDskivor och imorgon kommer det bli två till:) Då är korten räddade i alla fall:P



Jag har även klippt gräset i två långa timmar men givetvis har jag ju musik:D Jag fick fylla på bensin två gånger dag. Oftast behövs det bara fylla på en gång när man har klippt hälften ungefär men jag fick fylla på i början när jag har klippt några meter och sen fick jag fylla på i slutet när det bara var några meter kvar:P Sen så har jag prövat Werther´s Originals chokladkaka:D Den var jättegod:) Sen har jag bara gjort CDskivorna och det tar ett tag men nu orkar jag inte mer så vi sägar tjabba hejdå;D

Kommentera här: