dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mycket träning!

Hejhej!

Idag hade vi först nationellt prov i matte och jag hann nästan  klart allt. Det var bara en b-uppgift kvar fast jag gjorde halva den;) Det känndes rätt okej med provet. Efter det hade vi matte;P Då spelade vi yatzy och jag vann! :D Sen hade vi svenska och då pratade vi om livsåskådningsmässan. Sist hade vi EQ och då skulle man berätta om en eller flera förebilder man har:P

När man kom hem och åt satte man siig vid datan och ungefär en timme kom Elin för tidigt och då satt jag med mina hörlurar och lyssnade på musik och grejade med något. Hon skrämdes såklart;P När det hade gått ca en timme åte vi till träningen. Både ett boxpass och ett steppass. Stepp är inte något för mig tycker jag;D

Sen efter träningarna cyklade vi till Västeräng för att hämta nycklar så Elin kunde ta sig in till huset;P Hon stannade och vi gjorde mat, nudlar, hotdogs och soja;D Sen spelade vi en omgång Buzz och jag vann! :P Kanske att jag har tur i spel idag;D Idag har jag äntligen fått mina byxor från ellos faktiskt;P



Nu vill jag snart gå och lägga mig för jag är jättetrött. Vi ses!

Kommentera här: