dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Luftmadrass!

Tjabba tjenna!

Vad har jag gjort idag? Jo, jag har varit i skolan såklart;P Först hade vi SO och gjorde massa saker och under en del av lektionen skrev jag mitt namn med mina överstrykningpennor på blocket och det blev bra faktiskt:P Man kanske inte ska måla när man ska lyssna på viktig information;P Vi ska på livsåskådningsmässan imorgon och vi måste vara där i fyra timmar minst och intervjua massa deltagare och föreläsare men det är bestämmt att jag skriver så det är nog lungt;D

Efter SOn hade vi svenska och då var det massa som redovisade och sen såg vi på ett bildspel om språkhistoria igen och vi hann inte klart ännu:P Efter maten skulle vi ha friluftsliv ute men det regnade så då spelade vi badmiton i gympasalen:D Man spelade dubbel ibland och rundbadmiton ibland, roligt att spela med blandade personer;D

När man kom hem och när mamma kom hem köpte vi en luftmadrass! Äntligen;D Jag har tjatat hela veckan om det och jag ska i för sig ha den om 28 dagar men det är bra att ha saker i tid;P Det blev en helt vanlig luftmadrass som är röd på ena sidan och blå på den andra;P Vi va och köpte lite godis också:D Till kvällsmat var det räkor och vitlöksbröd, gottigt;P Nu ska jag forsätta rensa kort på dator och kamera;) Tjingeling!

Kommentera här: