dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

1 månad kvar!

Svejsan!

Idag är det bara en månad kvar till västeråsfestivalen:D Lääääängtar!!!!! 30 dagar kommer nog gå ganska fort tror jag och jag började räkna ner när det var 100 dagar kvar;P Det känns verkligen inte som det har gått 70 dagar redan sen det;P Har gjort en bild till detta;D


Idag har det varit en slapp dag, först åkte vi till Skara. Till Katedral och kollade på Wannabe me. Den var jättebra:P Sen åt vi och hade engelska men då hade vi vikarie och vi skulle vänta på att det kom några med en enkät som vi gjorde. När vi hade gjort den var det ungefär en halvtimme kvar på lektionen och vi lyckades tjata oss till att sluta 20-15 minuter tidigare:D Sedan var det rast och bild. Sista bildlektionen för denna terminen, året, på skolan någonsin;(

Jag bakade kladdkaka förut och den var givetvis jättegod:D Det var för att fira att det är en månad kvar;P


Imorgon har vi nationella prov i matte igen, del C med massa textuppgifter. Hoppas det går bra och lycka till alla som ska görat! Ni som har sökt sommarjobb i kommunen har ni fått något besked än. Det har jag inte fått än så länge i alla fall. Nu har jag skrivit en masa text så ni orkar inte läsa mer och ett sista ord blir hejdå! :P

Kommentarer:

1. Rebecka:
Kan inte fatta att det inte e längre till festivalen..:o,:)

Asså jag har oså sökt med inte fått besked än, men andra har ju fått de...:(
2. Elin :D:
jag har inte heller fått än ;o



nästan lite sorgligt att vi aldrig nånsin eller ah iaf inte jag kommer ha nån mer bildlektion ;(
3. Rebecka:
Svar: Jo jag hann faktist klart, konstigt nog... stolt:P

Kommentera här: