dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Prisma event 2015!

Heeeeeeeeej!
 
I fredags var det ju dags för prisma event:D Äntligen, senaste gången så fick vi ju ställa in pga Samuels död... Men nu har vi laddat upp igen och det var ett lyckat event tycker jag:) Kjolen, klackarna och sminket fick det bli och det börjades med ett härligt mingel:) Bandet spelade och vi "gamla" människorna satte oss längst bak så att alla små högstadiemänniskor kan se något;)
 
 
 
Riktigt bra spelat och sedan gick vi till Göta och köpte oss lite mat och milkshake:) Lite gött häng innan lekarna drog igång, myntleken som jag inte orkar förklara men sedan blev det i alla fall en gång maffian:) Åkte ut första natten så det var väl inte så roligt för mig men jaja;) efter ett gött häng den kvällen åkte jag hem runt midnatt så att jag var pigg och glad till hajken:) Vi ses!
 

Kommentera här: