dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Karolinska sjukhuset!

Tjennixen!
 
I tisdags var jag uppe vid åtta och vidare till ett café för att käka frukost:) Sedan gick vi till bilen och letade nog en timme efter parkering vid Karolinska där vi träffade en läkare:) Samma läkare som förra gången på Sophiahemmet fast han har sitt vanliga kontor på Karolinska:) Där fick jag göra ett hörselprov och sedan berättade läkaren att det var inte värt risken att operera örat pga att jag förlorar delar eller hela hörseln... Rekommendationen var att jag skulle prova hörselapparater i så fall:) Sedan hittade han någon knut i ansiktsnerven som han ville kolla upp med hjälp av magnetröntgen och innan man ska göra den så måste man ta ett blodprov:)
 
 
 
Efter att blodprovet var klart åkte jag och pappa hem och käkade pizza:) Sedan tog vi en trip till Hagges jobb och jag fick sitta vid det 100 år gamla bordet som fotbollsförbundet har i sitt styrelserum:) Jag fick sitta i ordförandes stol, häftigt faktiskt:D Inte alla som får den möjligheten och eftersom Hagge skulle till flyget så åkte jag och pappa ganska snabbt:) Vi hämtade upp syrran och hennes kille och åkte till Kungens kurva för att göra lite ärenden innan vi åkte ner till slätta igen:) Jag fick köra första biten:D När vi hade kommit hem så var jag ganska trött så jag gjorde inte särskilt mycket då innan läggdags:) Vi hörs!
 

Kommentera här: