dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bokad resa till Australien!

Tjennixen!
 
I tisdags var det dags att chilla lite innan jag åkte till stan för att gå på min pianolektion:) Fick bland annat Strövtåg i hembygden som läxa, den var dock svårast men rolig är den:D Hämta mamma på hennes jobb innan bilen åkte till byn igen och efter att ha landat lite ringde vi till EF där vi bokade resan till Australien:) Jag ska alltså åka till Brisbane om 1,5 månad för att läsa engelska i 21 veckor då min sista dag troligtvis kommer bli min födelsedag:D Kommer bli fem grymma månader så nu ska jag packa min stora resväska med härliga sommarkläder, flyttkartonger med universitetgrejer och några kartonger med resten av alla grejer som jag ska spara:D
 
 
 
Vi är ju mitt i en flytt här i byn också, inte bara att jag ska flytta mot en universitetsstad nästa höst... Först är det flytt till Australien, kommer komma hem till en ny bostad över sista månaden + sommaren Lidköping innan jag troligtvis hamnar i Växjö några år innan jag kanske skaffat kille och vi ska försöka bosätta oss i "vår framtida stad där våra barn kommer växa upp":) Kanske blir så eller så blir det något annat, man kan ju inte veta i förväg som jag säger hela tiden;) Det känns bra att jag har lite saker planerade nu, så gött att inte vara ovetande om alla saker jag under den sista månaden fått reda på:D JAG SKA STUDERA I MIN DRÖMSTAD, AUSTRALIEN:D Ha det gött!
 
 

Kommentera här: