dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tre dagar 2015!

Heeeeeej!

Nu var det längesen men jag har haft påsklov och gjort massa roliga saker:D I alla fall så kan vi börja med torsdagen då jag skulle åka hem eller snarare åka på läger:) Jag hade frågat om jag fick vara med på morgonpricken istället för på eftermiddagen så då var vi bara tjejer:) Jag, Sarah, Carro och Ingrid:) Riktigt skönt att bara vara tjejer för det kvittade om man spelade fel eller inte fattade vad man skulle spela:) Fika på den och sen sång med bara killarna som vanligt;) Sjöng Jag är på väg som jag ska ha på turnén:) Påskbuffé i skolan med massa god mat:D Var lite stressad men vid tolv tog jag en kramrunda runt bordet och åkte vidare till GTE:D Där träffade jag föräldrarna, skulle tanka också men kortet funkade inte så jag åkte dit med mamma istället:) Efter en kvart åkte jag till Göta och hämtade upp folket som skulle med till Tre dagar:D Vi åkte i två bilar, jag och Jonis körde och att få i all packning i två små bilar var inte det lättaste... Samuel fick bland annat ha sin väska i knät, stackaren:) I alla fall så körde vi mot Husqvarna och Tre dagar:D Hamnade i samma smågrupp som Noahs kusin, lite roligt:P Vi får se om han kommer tillbaka till skolan, hoppas det:) Vi tjejer från slätta fick inte samma rum som förra året men vi fick ett bra rum tycker jag:)
 
 
 
Hände inget speciellt på torsdagen men vi blev väldigt hungriga på kvällen så vi stack till Max:) Bara det att när vi skulle ner till bilen stod en svart parasollfot mitt i vägen och jag hamnade lite efter så jag tänkte halvspringa ikapp dem:) Det slutade med att jag inte såg parasollfoten och flög för att sedan dyka i asfalten... Hann ta mot med händerna men näsan fick ta huvudsmällen och jag skrapade upp lite på sidan av vänsterknät och tappade andan... Tur att Jonte som har tappat andan några gånger pga skateing var där så han höll fast mina händer över huvudet så jag fick snabbt tillbaka andan:) Sen kom sjukvårdare och frågade om jag hade slagit i huvudet, nacken eller något av de viktigaste kroppsdelarna men eftersom jag tog i med händerna, näsan och benen så var det ingen fara:) Körde till Max sen i alla fall trots att det gjorde ont i handen men vi fick mat i alla fall:) Jag överlevde i alla fall, lite chockad men det gick bra:)
 
 
 
Nästa dag vandrade vi mot staden och sjöng lite med folket där innan det var lunch då vi var mycket snabba med att gå dit:P Seminarier på eftermiddagen, var väldigt trött så man somnade nästan men det var bra seminarier tycker jag som vi var på:) Middag, uppvärmning och kvällsmöte för att sedan gå på Terese Fredenwalls konsert som var grym:D Hon var riktigt bra! Typ tio GTE:bor kom till kvällen och då innan kvällsmötet skrev vi på olika lappar att vår ungdomsledare var grym så att Erik skulle få gå upp på scenen och ta emot ett påskägg:D Lördag, Storseminare på morgonen, smågrupper och panelsamtal:) Efter lunchen var det dags för innebandyturnéringen och då var det jag, Linn, Maja, Becka, Karro, Samuel, Erik och Jonte som hade anmält oss som ett lag:) FCP Slätta hette vi och var dock inte så bra, förlorade fyra matcher och oavgjort en match så vi kom inte till final... Roligt hade vi i alla fall, jag stannade nog mest upp och såg bollen flyga med väldans fart, sa hjälp för mig själv och sprang snabbt efter:P Jag hade dock fortfarande ont i revbenen, benen och handen efter att jag ramlat men det gick ganska bra ändå:) Dusch och sen satt jag och Karro i vårt rum tills middagen för vi orkade inte gå någonstans men efter middagen var det kvällsmöte och disco tills jag ville gå och lägga mig:) Vi var där till kvart i ett så kom vi före alla andra in på toan innan vi somnade:) Sista dagen, frukost, packa och ett sista möte innan vi stack till Max för lite mat innan hemresan:) En väldigt bra start på påsklovet med mycket bra vänner:D Ha det gött!

Kommentera här: