dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Upptakt 2015 dag två!

Hellojsan!
 
I lördags vaknade jag upp på en madrass i en lada mellan Linn och Viktoria:) Vi tjejer fick världens finaste god morgon av Evelina, här använder man inga grytor nej;) Dags för frukost och info innan de drog igång med bumperz, var bara med en match för det är inte så roligt att köra mot små människor som är fyra-sex år yngre än sig själv... Man vågar ju inte tackla dem och så vidare... Lunch på den och sen drog Prisma cup igång och jag hade bestämt att jag skulle vinna:) Hamnade i samma grupp som Maja, Carolina, en Amanda, David och Samuel:) Första station var irländsk julafton och efteråt skulle dessa tre, Maja + killarna, springa i en backe och hämta vatten och hälla i en plastpåse i fem minuter:) De hämtade till och med vatten genom att hälla i sin mun också:P
 
 
 
Lite äggkastning, inte skratta, skrika så mycket man kunde, såpabandy, gissa vad man fick i munnen av kära grannen och få ner ett gummiband från näsan till hakan:P Klarade av att se David få en nylonstrumpa på huvudet och sedan dra upp den för huvudet, utan att skratta:) Började tänka på skräckfilmer och så istället så den tog jag! Äggkastning och få ett gummiband att gå ner till hakan var inte mina grejer men att gissa att man fick först svartpeppar och sedan sirap i munnen utan att titta gick bra:) Middag, lite chill och kvällsmöte innan läggdags:) Hade hand om disken efter kvällsmaten men vi åt hamburgare så det var inte så farligt;) Ha det gött!
 

Kommentarer:

1. Sarah:
De låter roligt :)

Kommentera här: