dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Upptakt 2015 dag tre!

Hejhej!
 
I söndags var man lagom trött, kunde inte somna och sen vaknade man hela tiden... I alla fall, vi packade, käkade frukost och sen började städningen och återigen fick min grupp killarnas toa:/ Äckligt men återigen tog jag handfaten och spegeln:D Så jag blev hyfsad nöjd i alla fall, man måste ju vara smart och snabb att säga vad man vill städa innan man får något äckligt:P Sedan drog Gudstjänsten igång och lite snack från Erik och en rolig liten sång från Skarp:P
 
 
 
Efteråt blev det fika och lite utförsäljning från köket, slog till med lite oboy eftersom vi aldrig har det hemma:) Åkte hem sen och fick med mig Viktoria, Maja, Amanda och Michaela i bilen:) En dusch när jag kom hem och sen somnade jag i soffan:) Käkade lite mat och vidare till sängen för att somna om efter en go helg! Vi ses!
 

Kommentera här: