dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Köra bil i tre timmar utan att veta vart jag är!

Hejsan!
 
I onsdags skulle jag iväg till stugan men jag kom inte fram så jag ringde mamma och hon sa en annan väg men det var grävmaskiner och folk som ska sätta in fiber i vägen så jag kom inte in stugan och vad ska man göra då om man inte får vara hemma för att mammas kompis mamma ska städa huset i tre timmar? Jo, om föräldrar betalar bensin åker man helt enkelt runt i bilen;) Åkte alltså runt på småvägar och kom nästan till larv och det är ganska långt hemifrån:P
 
 
 
I alla fall så var det roligt att köra bil på småvägar och inte riktigt veta vart man är, eller jag visste ju på något ungefär eftersom jag korsade Falköping-Skaravägen några gånger;) I alla fall, en rolig roadtrip och när två timmar hade gått åkte jag hem, lagom till att huset var färdigstädad:) Käkade lite, åkte till ICA för att köpa lite mat så att jag kunde laga en vegetarisk stroganoff:) Duschade också och sen kom föräldrarna hem och det blev chill resten av kvällen:) Vi ses!
 
 

Kommentera här: