dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Köpt barnkläder för första gången, jag vill också ha barn!

Hejhej!
 
I torsdags satte jag mig vid datorn med en gång i sängen och började skriva en hajklapp till scouterna och den blev klar en timme senare:) Käkade frukost och gjorde ordning mig inför en tripp till stan där jag var på uppdrag efter kusinens 18-årspresent, min nya syssling Linnéas "Välkommen till världen"-present och en present till hennes bror som nyss fyllt två:) Stora kuvert till mamma och lite smått och gott till mig:) En kjol, lite tights, torrschampo, kofta och ansiktsmask:) När jag kom hem lagade jag mat och den andra portionen tänkte jag frysa men efter att pappa kommit hem och jag hörde porslinskrammel och hörde att mikron gick igång visste jag direkt att den drömmen inte blev sann;)
 
 
 
 
Men senare på kvällen åkte jag och mamma till ICA så jag kunde laga samma måltid igen om jag ville;) Innan det så hörde jag ett samtal mellan, mamma, pappa och vår fastighetsmäklare samtidigt som jag slog in alla presenter till sysslingarna och kusinen:) På kvällen satt jag i rummet, har börjat lyssna på lite sommarpratare och sen så tar det en stund att uppdatera bloggen om man inte lagt ut ett inlägg på ungefär 20 dagar och man helst inte vill att en dag ska gå till spillo så då får man sitta här till sena kvällar när man väl kommit igång;) Men nu är jag klar och snart är det helg så dröm sött!
 

Kommentera här: