dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Katthem är tillbaka!

Heeeeeeeeeej!

I fredags åkte jag till de värmländska skogarna igen, en sväng in till Karlstad utan karta för att se om mitt lokalsinne fungerar:P Jag klarade mig utan panik, krockar och köra vilse så den övningen gick galant! Åkte till Felicia:D Knackade på dörren under perfekt timing för att få Felicia på bra humör igen:) Fick äntligen se hennes lägenhet:) Vi åkte till stan för att handla lite och sedan ordnade Felicia lite käk till mig, egengjorda biffar av något slag:) Kanske bönor, kommer inte riktigt ihåg men jättegott var det i alla fall:D Samtidigt som jag åt hade hon en lägenhetsvisning på gång, jag ingick tyvärr inte i köpet;) Efter ett tag kom Sarah också och vi startade förfesten:) Sarah fick sminka mig, jag tog kjolen och klackskorna och sen gick vi till tåget och observera att vi sprang de sista 50 metrarna in till tågets dörrar;)
 
 
 
Lite halvsvettiga betalade vi biljetten och åkte till Karlstad:D Där träffade vi alla "gamla" och "nya" ingesundare och framförallt fick vi se Katthem på scenen också:D Vi sjöng med i alla låtarna, jag ville stå och rejva loss men det var nog bara jag som egentligen skulle vågat det och själv kändes lite fel så jag satt lugnt och försiktigt ner på stolen;) Kramade alla och sedan gick vi tog en öl på O'Learys:) Vidare att käka Subwaymat med Bosse, Ella, Bobo och Sarah innan vi bara gick runt i Karlstad med alla andra i hopp om att alla skulle vara glada och nöjda med valet av uteställe men till slut sa vi att Arvika var bättre så Sarahs mamma var snäll och hämtade upp oss "gamla" som inte går på Ingesund längre förutom Josef:) När jag och Felicia kom in till lägenheten lagade vi lite käk och sen somnade vi gött, jag på "kärleksmadrassen" som jag kallar den:) Vi ses!
 

Kommentera här: