dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Helg i Göteborg dag tre!

Hejhej!
 
I söndags vaknade jag massvis med gånger på natten av att killarna skulle på toa och äta frukost och allt varför de skulle gå i hallen:P Såg inte riktigt vem det var varje gång, såg mest deras vader så jag försökte lista ut vem det var alla gångerna men jag hade nog ganska fel tror jag:P Hade rätt på vem som åt men fel vem som gick på toa alla gångerna men det visade sig att det var Petter dem tre gångerna jag vaknade;) I alla fall, såklart kom Edvin med ett flin och då var det dags för FIFA igen och jag psykade han lite;) Både Petter och Alfred dök upp också och spelade pingis och råkade skjuta headshots på mig;) Sen så bytte jag om till kläder, packade det lilla jag hade med mig och vi Ingesundare åkte till något gatukök och jag tog falafelrulle men jag orkade bara halva så det blev takeaway på den:)
 
 
 
 
Sedan gick vi och köpte en fotboll till dem och ett besök på Coop då Petter skulle veckohandla och ett febrilt letande efter snus till Edvin men vi hittade inget bra så han åkte till stan istället medan jag och Petter åkte hem till lägenheten:) Efter en halvtimme var det dags för mig att åka hem till slätta igen och Petter följde med till tåget, sa hejdå och efter en halvtimme satt jag på Trollhättans resecentrum och väntade på bussen:) Mamma kom och hämtade mig i stan och väl hemma blev det dusch, packa upp och äta lite innan jag gick och la mig efter en mycket bra helg! Behövde en sån helg med bara killar, det kan ibland vara en helt annan grej att bara umgås med killar än att umgås med tjejer och ibland behöver jag bara vara med killar:) Ha det bra!
 

Kommentera här: