dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Helg i Göteborg dag ett!

Heeeeeeeeej!
 
I fredags tänkte jag egentligen att jag skulle sitta i soffan, käka lite chips och allmänt chilla men vid tolvtiden ändrades detta ganska snabbt:) Jag skulle till Göteborg istället så efter att stressat lite med att packa, duscha och äta satt jag på bussen och sedan på tåget till staden:) Skulle alltså spendera min helg hos de sköna grabbarna från Ingesund, Petter och Edvin:) Petter kom och hämtade mig på stationen eftersom jag inte hade någon aning om vart de bodde, han glömde nyckeln så vi var utelåsta men Edvin var som tur hemma:) De hade en fin lägenhet, jag tittade när de spelade Fifa som jag tycker är ett helt värdelöst spel men vad vet jag;) Det kanske är roligt för de som både gillar att spela TV-spel och fotboll:P I alla fall, efter ett tag kom deras lägenhetskompis Alfred som gick i samma gymnasieklass som Edvin:)
 
 
 
 
Efter någon timme så började festen dra igång, spelade pingis på deras matbord med minirack:P Förlorade dock hela tiden, tror jag vann en gång kanske;) Fler gymnasiepolare från Edvins sida kom, en Adam och en Ludwig, också trevliga:) På kvällen drog vi in till stan, till Pustervik där vi såg ett band fast bara två låtar men de var bra:) Skönt drag och sen satt vi ett tag på deras uteservering:) Sibylla på den, jag och Edvin delade på en falafeltallrik och de lurade oss två gånger med att det kostade extra bara för att vi var två:P Sa hejdå till folket tills det bara var vi Ingesundare kvar och då åkte vi hem:) Fyra, halv fem blev klockan när vi klev in i lägenheten och efter att ha letat efter min lins som jag tappade i badrummet så somnade jag gött på en madrass i deras vardagsrum och vet ni vad! Jag hittade linsen! Vi ses!

Kommentera här: