dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Blivit pescetarian!

Hellojsan!
 
I måndags sov jag ganska länge eftersom jag vände på dygnet i helgen;) En lugn förmiddag och sedan var det dags för matlagning med scoutbyxorna på:) Det blev falafel med avokadosallad och vitlökssås i pitabröd som var jättegott:D Har ju alltså blivit pescetarian, vegetarian fast jag äter fisk och skaldjur:) En bättre fungerade mage samtidigt som mat faktiskt är gott, bra va?!
 
 
 
 
Efter att ha skrivit ut en lapp till scouterna åkte jag dit och vi påbörjade kvällen:) Jag, Jocke och Marabou planerade hösten och de ville för det mesta bara åka till gatuköket hela terminen:P Vi kom på lite bra saker också och även att de skulle instagrama varje vecka och denna vecka blev deras uppdrag en film om hur man tar knivbeviset:) Scoutkvällen avslutades med lite ledarsamling om hajken, bikehajk:) Ska skriva en lapp om detta och sen far jag hem, käkade lite och chillade på rummet innan läggdags:) Ha det gött!
 

Kommentera här: