dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Åka frivilligt till tandläkaren?!?!

Hejhej!
 
Idag blev jag väck av att mamma kom in och förde oväsen och drog isär gardinerna så att jag inte kunde se;) Sen kom pappa och tjötade också, lyckades att inte lyssna på riktigt allt;) I alla fall, käkade frukost och sen började jag pussla:) Lunch och satt och kollade in hästtävlingen på tvn innan jag började pussla igen:) Sen fick jag ett ryck och lyckades få pappa att åka till jobbet och slipa ner mina tänder så att jag inte behöver få ännu mera ont i tuggfästemuskeln pga av att jag inte kan röra mina tänder i sidled utan att det tar tvärstopp...
 
 
 
Alltså måste tänderna längst bak slipas ned och jag har egentligen behövt det enda sedan maj och nu orkar jag inte ha ont mer och ligga och bita på sina fingrar om nätterna för att jag inte har någon bettskena... Då var det gjort, pusslade lite till, käkade middag och vid niotiden gav jag upp för dagen och satte mig vid datorn istället för att titta på serier:) Sitter och mjukar upp mina tuggfästemusklarna genom att föra tänderna åt sidan och sen andra sidan osv:P Har ju inte kunnat det förut så det känns gött! Snart kommer även jag bli trött men innan dess ska jag publicera detta så ha det gött!
 

Kommentera här: