dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tre sprutor närmare Australien!

Hejsan!
 
I måndags vaknade jag återigen hemma i sängen på slätta:) Tog det lite lugnt, spelade piano och gitarr en stund:) Idag var det inga scouter så det passade bra att Liljestenskolan (nya Fornäng+Västerby) hade öppet hus:) Jag och mamma åkte dit vid fyra och kollade hur skolan blev efter renoveringen:) Den var jättesnyggt, tror att högstadiebarnen trivs bra där och nu är det ju en större skola också så man blir lite fler:) När jag gick på Västerby så var det sammanlagt mellan 7-9 klasser i hela skolan och dem var ju inte så många... Nu tror jag att det finns 15-20 klasser sammanlagt i skolan, lite fler att heja till;) Eller känslan att se en "ny" på skolan utan att det faktiskt ska vara en nyinflyttad person för nu så ser man inte alla varje dag:) Gött för Liljestenbarnen!
 
 
 
Direkt efter rundvisningen åkte jag och mamma till Skövde för att vänta ca en timme på vaccination:) Trodde jag skulle få en spruta men det visade sig att jag skulle få tre och hon frågade om jag brukade träna ofta eller om jag tränade precis innan jag åkte dit för att jag blödde jättemycket efter sprutorna:P Men här hemma sitter jag i stort sett i soffan eller på pianopallen så träna händer inte särskilt ofta;) Hade lite ont efteråt men det fick jag nog räkna med... Kom tillbaka vid halv tio-tiden så efteråt så gjorde jag inte något särskilt mer än att lägga mig för att sova:) Kunde dock inte sova på sidan eftersom jag tog sprutor i båda armarna;) Ha det gött!
 

Kommentera här: