dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tjejkväll!

Heeeeeeeej!
 
I fredags åkte jag till Felicia och efter den bilfärden blev jag glad:D Snackade ett tag med Felicia och tog en trip till systemet och senare kom även Sarah och Carro:D Vi åkte till stan och köpte ingredienser till mat för vi skulle laga vegetarisk tacopaj:) Sarah var köksmästaren och jag försökte hjälpa till men blev istället sittandes på en stol precis bredvid kylskåpet och fick äran att öppna och stänga:D
 
 
 
Efter att maten blev klar och så kunde jag mätta min mage igen med en underbar tacopaj, verkligen jättegod:) Sedan så började vi titta på norska Paradise hotel:P Vi satt och skrattade nästan hela tiden:P Efter att vi snackat om året på Ingesund och göttat oss med mat och god dricka så var det tyvärr läggdags för oss... Carro åkte hem, jag tog soffan, Felicia sin egna säng och Sarah "kärleksmadrassen":) En behövlig tjejkväll med de bästa tjejerna från Värmland:D Vi hörs!
 

Kommentera här: