dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Studiebesök på bästa köket!

Hejsan hoppsan!
 
I måndags var jag återigen ensam hemma på dagarna och då passade jag på att ta det lugnt, har inga serier kvar att titta på men jag spelade en hel del på pianot och göttade mig i soffan ett tag tills jag kom på att jag måste göra The placement test på datorn så att jag hamnar i rätt grupp på engelskalektionerna:) Scouterna började fast denna dag började scouterna klockan åtta istället för klockan sex:) Väntetiden blev lite längre men denna dag skulle vi på studiebesök hos Gatuköket här i byn:)
 
 
 
Lätt bästa gatukök vill jag säga, lite intressanta saker sa dem men det blev lite pinsam tonårsfniss från oss tjejer:P När vi stått bakom disken i köket och lyssnat och tittat på det mesta, allt från kylen till hur degen blir en pizza:) Självklart käkade vi där också, tog en grekisk som var supergod:D Vi planerade resten av terminen och jag fick berätta lite om min Austrailenresa, det jag vet än slå länge men jag vet inte så mycket än:P En bra kväll med härliga Marabou:s:D Ses!
 

Kommentera här: