dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista pianolektionen!

Hejsan!
 
I tisdags hade jag svårt att vakna upp igen, av en konstig anledning har jag haft svårt att somna som jag somnar vid fyra, fem och man vill ju inte vakna upp vid tio då... Hoppas sömnen blir bättre:) På förmiddagen kollade jag såklart norska PH och åkte till stan, rätt tid för en gång skull och hade min sista pianolektion på medborgarskolan:) Hon tycker jag har utvecklats de gånger kommit och har gett mig många tips så nu gäller det bara att fortsätta spela så att jag blir säker:)
 
 
 
Hämtade mamma, dock så kom hon inte när hon skulle utan en timme senare så efter att ha suttit i en iskall bil en timme så var jag lagom glad när vi äntligen var på väg hem... Senare under dagen hände inte mycket, chillade och tog såklart en varm dusch efter kylan i bilen;) Vi ses!
 

Kommentera här: