dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nio broars väg 2015!

Tjennixen!
 
I lördags var det dags för kämpalek och då samlades vi 07:45 på Göta, fick några Marabous i mon bil och sen åkte vi till Tibro:) Försökte önska lite låtar men det enda mitt "bilgäng" ville lyssna på var housemusik, housemusik klockan åtta på morgonen!! Trött var jag inte i alla fall när vi checkade in i alla fall;) Gick med spårarna, leoparden:) Elva härliga lågstadiebarn med ett glatt humör:) Vi vann inte, ingen av våra patruller gjorde det men jag snackade lite med Ska'ut-Malin om livet:) Alltid trevligt att höra hur folk har det nu för tiden:) En bra dag, fint väder och sedan fick vi sätta oss i bilarna så jag var hemma runt kvart över fyra:) En snabbdusch, lite käk på  vägen till bilen och började åka mot Arvika runt tjugo i fem:)
 
 
 
Framme lagom till att Felicia skulle möta Bobo och Max på Ica runt sju och efter ICA-besöket åkte vi hem till Felicia:) Både Sarah och Kalle kom också, käkade lite kålsoppa och sen började partyt:) Härligt att det bara var sex pers för en gång skull så man faktiskt kan prata utan att skrika och senare på kvällen åkte både Kalle och Max hem, högskolefolket som skulle plugga;) Vi andra arbetslösa/folkismänniskor gick till Arvikamârten där vi mötte upp Petter också:) Sedan var det karuselldags, flygande mattan, booster och extreem:) Fattade inte att jag vågade åka booster men jag vågade;) Var hemma hos Felicia vid två tror jag efter en go' lördag:D Hej svejs!
 

Kommentera här: