dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mysigt vid sjön!

Hellojsan!
 
Insåg idag när jag käkade frukost i stugan att det ändå är ganska mysigt att vara nära sjön:) Tittade på lilla Eva och Adam också:P Lite roligt, haha! När jag kom hem igen blev det lite Sally och ännu mer skratt! Chill och mycket spel både på pianot och gitarren idag:D Sitter och funderar vad jag ska ha med mig imorn när jag åker till Arvika för att lyssna på ensembles första konsert:D Ska få träffa Lotta, tror det i alla fall och alla möjliga folk:D
 
 
 
 
Har en känsla av att jag tror att Kalle kommit tillbaka för att stanna lite längre på Ingesund men jag har inte fattat det än så det får bli en överraskning i så fall om jag ser han imorn;) Lyssnar på massa mumminlåtar och minns fortfarande alla trumkomp jag hade på mumin-turnén med Fiskeviskbarnen och sista konserten som ballade ur för att stackars Edvin inte riktigt körde alla noterna korrekt på trumpetsolot;) En rolig kväll blev det i alla fall, även festen efteråt ballade ur lite:P Både kämpalek och marten denna helg också så vi ses när vi ses!
 

Kommentera här: