dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En av mellandagarna i oktober 2015!

Hejhej!
 
Torsdag och då vaknade jag i syrans lägenhet i våningssängen och under min slaf låg mamma:) Vi skulle till magnetröntgen och när jag kom dit och fick gå och byta om eftersom jag inte fick ha någon form av metall på mig... När jag la mig på britsen så sa kvinnan att jag skulle få en kanyl i armen och det är ju inget vidare roligt men det gick som tur bra och efter halva undersökningen fick jag då blodförtunnande i mig, tror hon sa det i alla fall...
 
 
 Undersökningen gick alltså ut på att ligga helt blickstilla på en brits genom den där maskinen och innan jag åkte in fick jag någon form av lock på mig, inte jättenära huvudet men jag förstår att de frågade ifall jag hade cellskräck för det kan man lätt få där... Jag körde på blunda och tänka på annat hela tiden förutom att det dånade så något in i den, jag var förvarnad men att det skulle låta så mycket trodde jag inte;) Det lät som om brandlarmet gick igång fast olika signaler;) Jag fick som tur på mig att par hörselskydd och fick också lyssna på radio, lugna favoriter som inte var så lugna när Stole the show dök upp:P Efteråt käkade jag, mamma och syrran på ett mysigt café, dock mitt i rusningen men det funkade bra och sen åkte jag och mamma hem igen:) Det var den dagen så ni får vänta tills nästa dag men hej svejs!
 

Kommentera här: