dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Efterträdarnas konsert!

Hellojsan!

I torsdags efter frukosten och duschen åkte jag raka vägen till Arvika och klingade på Felicias dörr:) Åkte in till Karlstad och hängde där ett tag också, lite käk på donken:) Första vegetariska rätten på donken, en wrap som var riktigt god:) Hos Felicia satt jag i soffan och snackade om allt och lite till innan jag var tvungen att åka till Ingesund för jag skulle se ensembles första konsert:)
 
 
 
Felicia kunde dock inte, pluggkväll för henne men Sarah kunde:) Träffade Kalle också som börjat på Ingesund igen fast på högskolan:) Pratade med Lotta om livet också, nyklippt var hon också och det är alltid lika trevligt och roligt att få prata med Lotta:) Topp ett-lärare tror jag! Konserten var bra, såg att de var lite nervösa men själv var jag ju också det... Lite fika i pausen och gött snack efteråt med de "gamla Ingesundarna":) När jag kom hem till Felicia igen, snackade vi lite och sen blev det läggdags:) Vi ses!
 

Kommentera här: