dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Syrrans examinationspresent är fixad!

Hejsan!
 
I tisdags var det dags att åka till stan en sväng, handla lite inför resan och hämta mamma för att köpa en examinationspresent till syrran:) Tror hon blir nöjd, jag skulle väl inte tycka att det var världens bästa present men det är ju jag och jag tvivlar på att syrran skulle vilja ha något som jag vill ha:P Exempelvis något instrument är nog knappast vad syrran vill ha allra mest men eftersom jag valde ut själva presenten hoppas jag hon blir nöjd i alla fall:)
 
 
 
När jag och mamma gick till ICA för att handla lite innan vi åkte hem igen så träffade jag Evelina och fick äran att välja bröd till tjejgruppen och då var jag ju bara tvungen att åka dit några minuter senare så vi var tio tjejer som träffades på Göta och snackade och hade gött:) Sen blev det lite planering inför julfesten med prismafolk:) Hemma igen och chillade tills jag blev trött;) Köpte Claras bok:. Ja jag har mens, hurså? Eller inte boken men ljudboken;) Kan ju hänga med i trenden tycker jag:) Brukar alltid vara några år efter alla andra men just med vissa saker ligger jag ändå rätt i fas med:P Jaja, vi hörs en annan dag!
 

Kommentarer:

1. Sara :
Åh, älskar sånna där små presentboxar! Så fint!

Kommentera här: