dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spela golf med morfar!

Hellojsan!
 
I onsdags var det dags att åka till mormor och morfar igen och då ville mormor absolut att jag skulle följa med morfar till golfbanan och jag sa väl inte emot utan tyckte faktiskt att det var en bra idé:) Jag fick låna mormors gummistövlar och satte mig i bilen med morfar och alla golfklubbor:) Vi började gå mot korthålsbanan och morfar sa hur jag skulle göra och efter att han fått iväg sin boll var det min tur:) Ska helt ärligt säga att jag inte var något vidare:P
 
 
 
Jag fick iväg bollen, en gång ca 40 meter på ett slag så jag var inte jättedålig heller:D Det var kul, har faktiskt velat ta en golfrunda med morfar någon gång men har inte vågat fråga så det var bra att mormor föreslog detta:) Lite lunch fick vi när vi kom hem, jättegott:) Fisk med hemgjort mos:D Åkte hem strax efter det och chillade en stund tills Lisen kom förbi och vi åkte och fikade på Elviras:) Pratade massor och sa sedan hejdå till henne också, sorgligt att säga hejdå men så kan det vara ibland... Hände inte så mycket efteråt utan gick och la mig i tid, ha det gött!
 

Kommentera här: