dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sakerna är nerpackade!

Hejhej!
 
Idag har jag ägnat åt att packa ner alla saker eller slänga men det är inte så roligt att göra;) Idag står det sju och en halv packlåda med enbart mina saker, fler lådor står U källaren så jag har nog minst tio stycken:P Kan inte fatta att jag har så många saker!
 
 
 
I alla fall, mycket låg och velade på både skrivbordet, annan hylla, golvet och sängen tills mamma kom hem eftersom jag inte visste om några speciella saker faktiskt skulle sparas:) Efter den långa dagen och nästan allt som har med saker att göra i mitt rum så känns det bra att jag för en gång skull ligger rätt i fas;) Lite stekta pannkakor fick det bli innan jag drar mig till sängs men godnatt och tagga inför bilkurragömman imorn!
 

Kommentera här: