dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ingesund en sista gång i år!

Heeeeeeeej!
 
I torsdags var det dags att åka till Ingesund, Felicia och alla gott folk igen:D Träffade Felicia utanför ICA vid fyra och vi stod och snackade ett tag tills vi kom på att vi hade lite bråttom men vi hann både att handla mat, laga mat, äta mat innan vi skulle till Ingesund för att lyssna på årets ensemble grunds konsert:) Svenskt 70-tal var temat denna gång:D De var riktigt grymma! Jag och Felicia tänkte åka hem ganska tidigt men det slutade med att vi både pratade en del med både Hedda och Jimmy, Jesper också fast han åkte med oss hem och vi lämnade av honom vid hans lägenhet:)
 
 
 
Många hejdåkramar och sen låg jag och Felicia och snackade en stund hemma hos henne innan vi somnade gött:) Ställde klockan tidigt för att kunna skjutsa Felicia till tåget i Kil så att hon kunde få träffa sin Fredrik:) Jag kom hem tidigt, bra för en gång skull eftersom jag inte packat resväskan än;) Väldigt jobbigt att säga hejdå till Felicia, en och annan tår fälldes när jag sett henne åka iväg med tåget men det var tur att jag hann säga hejdå:) Packat hela dagen lång nu idag och snart är det dags för Prisma och säga hejdå till alla dem:) Hej svejs och nästa gång är jag i Australien så ses vi då:) Hejhej!
 

Kommentera här: