dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fjärde sprutan, check!

Hejhej!
 
I måndags hade jag och min mobil delade åsikter men efter ett samtal med Evelina kom vi fram till vad för slags julgodis våra kära Marabous skulle baka:) Sedan satt jag i soffan i väntan på att ta en spruta i Skövde, mamma följde med också:)
 
 
 
Vi åkte in dit en bra stund innan de öppnade så vi behövde i stort sett bara stå i kö tills de öppnade i tjugo minuter och sen var jag nummer top fem i kön och behövde inte vänta en lång stund tills det var dags för min spruta. Bra fast jag gillar fortfarande inte sprutor... Efteråt åkte vi hem och jag hann precis inte till scouterna men jag hörde rykten om att det gick bra i alla fall:) Hände inte mycket mer än att jag chillade lite, var ganska trött också men sen väntade sängen på mig och vi ses!
 

Kommentera här: