dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bilkurragömma!

Hejsan!

I fredags förmiddag chillade jag och satte mig vid pianot:) Vid lunchtid kom mamma och efter två timmar kom pappa och de var redo att åka till Stockholm:) Jag duschade och tog det lite lugnt innan prismas bilkurragömma var:) Jag fick med mig Lovisa, Sofia plus kille och en Julia tror jag den siste hette:) På första stället, Göranssons, kom vi trea och fick tre bonuspoäng:) Andra stället var vid Bölaholm och vattentornet och vi var bland de sista:P Sista stället var såklart Göta:)
 
 
 
Jag åkte lite tidigare också, innan det började för att jag och grannen Sandra hade hand om ljudet:) Jag satt bakom mixerbordet och Sandra bakom datorn:) Vi lyckades bra och jag fick äran att reglera ljudet när Samuel och Emil sjöng och spelade gitarr:D Café och jag tog mig en ena baguette:) När klockan var elva så åkte vi "gamla" hem och jag satte mig i soffan med massa, massa, tända ljus och tittade på Frozen:) Somnade i soffan sen också för jag hade huset för mig själv;) Ha det gött!
 

Kommentera här: