dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Årets match!

Heeeeeeeeej!
 
Idag steg jag upp tidigt för att möta Linn en timme innan årets match drog igång:) Malmö FF har kommit hit upp för att spela mot oss "bönner" för att få en chans att spela i Europa:) Alla i vår by visste väl att vi skulle förlora men frågan var med hur många mål och nu fick vi veta detta och stackars målvakten fick tyvärr in fem mål... Jag är stolt att Malmö inte lyckades med fler mål och jag tycker allt att vi kunde få in ett mål men jag är nöjd med matchen, lite kallt bara;)
 
 
 
 
Vilken härlig stämning det var och vi slog publikrekord, det kom över 4000 personer för att kolla på matchen:D Pappa sålde självklart 50/50-lotter och vinnaren fick nog med sig 17 500 kr om jag inte mindes hel fel;) Jag skulle köpt en lott så kanske jag hade vunnit:P Efteråt åkte jag, mamma och pappa till mormor och morfar för att fira lite fars dag:) Jag fick majskolvar till lunch men innan två rejäla räk- och äggsmörgåsar så jag orkade knappt majsen;) Nu ska jag titta på lite skor som jag kanske ska inhandla innan jag drar men dröm sött!
 

Kommentera här: