dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

VTD-utbildning!

Hellojsan!
 
I onsdags hade vi kör, äntligen! Fika på den och efter lunchen åkte jag till Götene för att först åka hem och lämna alla grejer som jag tänkte dumpa:) Vidare till stan för att köpa lite pennor. Som jag kan skriva skyltar med och annat smått och gott:) Vid fem gick jag till VTD:s lokaler och var på infomöte som kändes lite onödigt om man åkt tre timmars bil men nu vet man typ hur sommarjobbet går till så det var ju bra:)
 
 
 
Åkte till huset igen, käkade lite och åkte hem till Ingesund igen:D Körde om en lastbil precis när jag skulle ta av avfarten i Karlstad så det slutade med att jag fick köra in i Karlstad och köra runt så jag sedan kom på rätt väg till Arvika igen;) Hemma vid nio, firade lite lillördag och chillade i Västgården ett tag:) sen blev det donken också tills man blev trött och la sig:D Ha det gött!
 

Kommentera här: