dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Turné dag tio fast den är slut!

Hejsan svejsan!
 
I onsdags var det ingen kör så lite sovmorgon på den, behövdes verkligen:) Sen så började vi i klassen att rigga upp, soundchecka i matsalen:) Lunchkonsert och då var man nästan mer nervös eftersom man känner alla i publiken och vet att många kan det instrumentet bättre än vad jag själv är:P Det gick bra i alla fall och roligt var det:D Sista spelningen om man inte räknar festivalen:)
 
 
 
Riggade ner, satt i Kalles rum och lyssnade på 50-talslåtar innan det var dags för min sånglektion:) I slutet kom min lärares lärare och lyssnade, lite jobbigt men det fick väl gå... Middag, och chilla lite på rummet:) Tog en dusch, åkte ner till ICA och sen käkade jag lite chips för jag var brutalt sugen på det:P Hängde en stund med Edvin, Jonah och Petter men sociala klubben på dem så jag gick därifrån och satte mig och kollade på serier istället:) Ha det gött!
 

Kommentera här: