dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Turné dag fyra!

Heej!
 
I torsdags vaknade jag upp hemma i Pias källare och vi som sov där hade ställt minst fem alarm ihop;) Vid åtta var det frukost med alla:) Tog en dusch innan frukosten:) Sen åkte vi till Furubodas folkis där vi riggade upp och soundcheckade i god tid innan publiken kom:) Det var den bästa publiken vi haft hittills:D De applåderade med i nästan varenda låt och i slutet på Ingesundslåten så stod några upp:D Man blir automatiskt gladare och mer taggad när publiken är så bra:D När vi riggade ner så kom det fram tre personer som ville ha autografer:) Vi fick mat där och då var det en som kom fram och pratade jättemycket med oss:)
 
 
Innan vi åkte till Pia igen gick vi till havet, väldigt blåsigt men en trevlig tur:) Några badade fötterna, jag orkade inte det och strax efter att vi kom till Pia var vi alla väldigt trötta så vi gick och la oss en stund:) Sen fick jag ett ryck och begav mig ute i skogarna på en promenad:) När jag kom tillbaka var det dags för ett dopp i Pias pool med en öl i handen:) Efter några timmar i den varma poolen duschade en efter en, vi gick till grillen och då blev jag någon form av korvmästare;) Sen tände vi majbrasan och hade det görmysigt resten av kvällen:) När det blev kallt satte vi oss i Pias systers rum ett tag tills hon ville sova och då blev det sofforna istället:) Tror detta var ett av det bästa Valborgsfirande jag har haft hittills:D Vi ses!
 

Kommentera här: