dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Turné dag elva fast den är slut!

Hejhej!
 
I torsdags var det dags att spela in två låtar från turnén:D Min ensemble började, vi tog Bad things och det gick bra, roligt var det också:D Sen spelade de andra in Kolla Kolla så jag var med igen med tamburinen:) Lite jobbigt att inte få röra på sig när jag inte ska spela bara... Lunch på den och sen gick, jag, Kalle, Jonah, Spång och Petter till högskolan för att lyssna på de egenskrivna låtarna:) De var jätteduktiga, vidare till studion och spela in Listen to the music:)
 
 
 
Jag på trummorna, en kick råkade gå sönder så vi fick byta men sen gick det bra:) Lite mer nervös och folk fick stampa i takt så att jag kunde se och inte spela för fort:P Tror det blev bra i alla fall:) Det var riktigt roligt med en dag i studion, var nästan helt slut efteråt;) Lite senare på kvällen övade på sångläxorna, kollade på en film innan jag somnade också:) The Song, en riktigt bra film men vi ses!
 

Kommentera här: