dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Turné dag åtta!

Heeeeej!
 
I måndags var det ju vår sista turnédag som började tidigt... Alla skulle käka frukost vid halv sju, jag själv vaknade vid fem men gick upp vid sex och ordnade frukost:) Sen så blev det lite brått i slutet, men disken hamnade i maskinen, jag hann borsta tänderna och sen far det av till Prästgårdsskolan:) Jag visste inte riktigt vart jag skulle, gick till tvåorna men det visade sig att det var femmorna vi skulle spela för... Vi hämtade sakerna, riggade och soundcheckade på 20 minuter tror jag det blev:P Sen så var det morgonkonsert för barnen och Sussi kom också:D Snabbt rigga ner och rigga upp i Ljungsbackenskolan för att spela för både ettor, tvåor och treorna:D Det var en jätterolig spelning och jag kände många barn och lärarna också såklart:D De applåderade i varenda låt och vi hade jätteroligt:D Sen spelade vi lite basket efteråt och vi har ju en f.d basketspelare i klassen som fick visa sina skills;)
 
 
 
Vidare för att ställa bilarna på torget, köpa lite smått och gott för att sedan möta upp de på Esperanza:) Vi fick mat där och sen fick vi även börja rigga:) Åkte hem vid två igen, chillade lite och vid halv sex åkte vi igen och soundcheckade:) Spelningen började halv sju och då kom många av mina vänner:D Rebecka, Linn, Sandra, Maja, Julia, Sofia och Karro:D Tror inte jag glömde någon nu men mamma, pappa, mormor och morfar var också där:D Sen var det Pias skäktning också och det var i stort sett publiken så när jag skulle presentera och säga vilka vi var så slutade det med att jag sa "Ni är ju antingen mina vänner eller släktingar, ni vet!" Haha, en sista spelning och rolig innan vi riggade ner igen:) Dock så hjälpte jag inte till... Jag pratade med vännerna istället för det var ju ett tag sen jag pratade med dem... Efteråt drog hela klassen till gatuköket, pappa bjuder:D Har verkligen längtat efter pizzan och stackars Jonah fick äran att snacka med han, pappa gillar ju att snacka med stockholmare;) En mycket trevlig kväll som avslutades i källaren med ett roligt spel som Jonah hade på sin mobil:) Vi ses!
 

Kommentera här: