dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tretakt!

Hejsan svejsan!
 
I måndags gick jag upp och käkade frukost som vanligt:) Alla skulle komma på K-tiden men tyvärr var Lotta sjuk men vi hade ett möte i alla fall:) Snackade om festivalen och att man ska anmäla sig på olika funktionärspass:) Satte mig i aulan och seplade lite innan fikat men det var inga Ingesundslinjare där så jag gick eller snarae jag gick aldrig in:P Lunch och öva med Felicia i Norrgården en stund:) Vi kom på att låten ska gå i tretakt för då blir det mer gung i låten och mer fart så att inga i publiken somnar:P
 
 
 
Efter en stunds övande satte jag mig på rummet och kollade på en Saltkråkan-film:) Middag och öva lite i aulan och vips så kommer Felicia in så vi övar lite på låten och sen så blev det en till film:) Satte mig i Västgården men det var nästan inga där och sen kom jag på att jag skulle titta på Mästarnas mästare för jag hade missat ett avsnitt... Hämtade lite A3-papper till skyltarna som ska göras till festivalen:) Satte mig i köket och snackade med Bobo, Jesper och Carro tills klockan blev tolv och då skulle man i säng men ha det gött!
 

Kommentera här: