dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sverigefinal i Karlstad!

Heeeeeeeeeeeeeeeej!

I lördags gick jag upp tidigt för att duscha och klockan tio på morgonen gick bussen till Karlstad:) Katthems egna fanbuss som livekarusellen hade ordnat:) Jag käkade frukost på bussen och vid elva kom vi dit:) Tyvärr fick vi inte komma in i Nöjesfabriken förrän vid ett så vi gick in till stan och sen var vi några som hamnade på 4sound:) Vi som blev kvar ett tag var jag, Edvin, Jonah och hans tjej, Kalle och Petter:) Efter någon timme blev vi hungriga och satte oss på kebabhouse:) Gick till systemet och hittade de andra i en park vid vattnet:) Precis när vi kom så skulle de gå till Nöjesfabriken så vi stannade kvar istället, alla minus Kalle:)
 
 
 
Sen chillade vi på gräset ett tag tills vi behövde låna toa någonstans så då gick vi in på ett hotell och vidare mot glass:) Satte oss ute på en parkbänk på gågatan eller om det bara var massor affärer där:P Vidare för att titta på Tibrobandet för att sedan sätta oss utanför på en gräsplätt och vila lite:) Tog en öl på en uteserveringen och sedan se Stockholmstjejen och Katthem:) Katthem var grymma och jag skrek som en gris så jag blev lite hes;) Sedan gick vi fem och satte oss vid ett cool lägenhetshus en bit bort och chillade i solen tills de skulle ge ut resultaten och säga vem som vunnit hela livekarusellen:) Dock så vann inte Katthem:/ Tror de kom sjua av fjorton band så inte så jättedåligt:) Bussen gick strax efter det hem till Ingesund igen och då lagade jag mat, käkade med grannarna och gick och la mig strax efter det för man blev lite trött;) Vi ses!
 

Kommentera här: