dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inte inbjuden på bal i skolan!

Hejhej!

I onsdags började jag dagen med massage och kör:) Det var väldigt längesedan men nu är det igång igen:) Fika, sedan skulle klassen snacka om TVserien Fosterland och då frågade jag Lotta om jag fick slippa föreläsningen på måndag för jag klarar inte en sådan föreläsning... Lunch och öppen scen för de som ville:) Kören öppnade med en låt och sen satt jag kvar och lyssnade på alla andra:) Under tiden fick jag mina festivalstämplar så nu har jag fixat mitt:) Lite chill innan festivalmötet för att sedan gå till sånglektionen:) Fick förfrågan om att vara med och sjunga den fjärde, får se vad de andra gör:) I så fall ska jag sjunga en Gärdestad-låt, Sol vind och vatten:) Satte den med en gång, bara lite finslip kvar:) Ska lära mig den utantill och helst You are the Sunshine of my life också:)
 
 
 
Efter sången så var det bara att ställa sig vid spisen för att göra middag:) Käkade med Carro också:) Sen gick vi till Väst, träffade Petter och Jonah men det var fortfarande med i sociala klubben så vi åkte till ICA istället:) Efter en tripp till stan vad det häng i Östgården fram tills vi fick gå in på balen:) Gick dit vid elva och då stod vals på schemat hos högskolefolken:) Dansade med bland annat mina kära grannar, Bobo och Spång:) Spång bockade fint till och med, gulligt;) Under kvällen blev folkiseleverna utslängda tre-fyra gånger och till slut orkade vi inte med att bli utslängda så vi gick till Väst och chillade:) Ordnade en lite skattjakt och sen la vi oss vid två:) Käkade lite nattmat innan, vi ses!
 

Kommentera här: