dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Dessa spontana schemalagda rep som man har lite hur som helst denna vecka!

Tjennixen!
 
Igår var det Suspicious mindsrep klockan nio:) Lite fika på den och öva lite i aulan, Sarah fick äran att kompa lite:) Lunch och "Rockabilly"-rep och då var det andra trummor, lite ovant men det gick bra:) Gick till rummet och chillade efteråt tills jag gick till aulan och övade lite för att sedan käka middag:) Precis efter middagen var det I got i woman-rep och det var första gången vi repade, dock utan trummis men jag ska försöka ligga i baktakt hela låten med massa sjuorackord men vi får se om jag hinner lära mig det tills imorn:P
 
 
 
Sen låg jag i sängen i en timme och kände bara för att ta det lugnt och försöka att inte spänna mig som jag gjort i en månad ungefär om allt och lite till... Fick mig ett ryck och övade lite, letade efter folk och sen så åkte jag, Spång och Bobo till donken för lite kvällsmat:) Vidare till skolan igen och chilla lite med de andra tills klockan blev elva då jag gick och la mig:) Vi hörs!
 

Kommentera här: