dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

50-talskonsert!

Hejsan!
 
I torsdags var det dags för 50-talskonserten:) Käkade frukost, duschade och väntade på att repa I got a woman efter att Katthem repat klart:) Fika på den och lite chill innan maten för att sedan ha möte om vilek låtordning vi ska ha under kvällen:) Sen var det bara att rigga upp allt där ute vid matsalen:) Det gick hyfsat fort och kapten lärde mig hur man stämmer ett trumset:) Genrep vid tre och då gick det ganska bra med allt jag skulle göra men jag började också bli väldigt nojig över att det inte kommer gå bra... Middag på den och sen var det snabbt iväg till rummet för att göra ordning sig under lite halvstress:)
 
 
 
Väl fixad så var det direkt iväg till samlingen och sen chillade vi lite utanför skolan tills lärarna sa att vi skulle börja och Kalles låt var först ut vilket var piano för mig i baktakt:) Vi hade gjort så att pianot stod så att jag kunde titta på Josef för jag skulle spela samtidigt som han slår på virveln:) Det gick faktiskt bra, helt okej i alla fall:) Sen så var det lite paus och nummer tre var det trummor för min del och den hade jag nojjat mycket om:P Stod och nojjade innan t.om så Jonah stod och skrattade lite:P I alla fall så gick även detta bra, bad Petter ta lite kort så då skulle man försöka att inte se helt koncentrerad och småsur ut när man spelade:P Lyckades lite halvt med det men om man spela trummor måste man vara koncentrerad;) Direkt efter var det Suspicious... och cellodags och det gick ganska bra med mina F# och G# på högsta strängen och i femte läget:) Då var den konserten klar och sen lyssnade jag på alla andra:) Spång tog kort på mig när jag spelade cello och det blev riktigt bra så ny profilbild på FB blev det med både cello och trummor:) En liten efterfest på den, la mig halv ett, ojojoj vad tidigt tänker ni nog nu men vi skulle ju upp tidigt dagen efter:) Ha det gött!

Kommentera här: