dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tema hälsa!

Hellojsan!
 
Igår började jag en kvart tidigare för det var tema hälsa och jag hade fått Självförsvar på schemat då:) Mycket lärorikt och nu känner jag mig faktiskt mindre rädd eftersom jag vet hur man tar sig loss om någon håller fast mig:) Fika på den och då var vi några som satt kvar till elva:) En halvtimme kvar till lunch och då passade man på att öva lite gitarr och hämta plånboken:) Efter lunch åkte jag, Fredrik och Petter med Edvin till Rajjens då vi bowlade i en timme:) Jag vann stort över Edvin, Oskar och Petter:D Jag, Petter och Edvin körde på två banor för den lackade ett tag i början så vi bytte och när den funkade så spelade vi på bägge banorna:P Den ena spelade jag seriöst och på den andra var jag väldigt oseriös och kastade med 15-klot när jag brukar ha 10-klot:P Fick typ bara 75 poäng på den serien medan jag fick 136 och 139:D Tror det är personligt rekord igen:D
 
 
 
 
Yey och sen åkte jag, Edvin och Petter till Erikshjälpen med nervevade rutor och Håkan på högsta volym:D Efter en halvtimme så åkte vi igen och tyvärr blev det inga skor för Edvin men Håkan och nervevade rutor till skolan igen blev det i alla fall:D Kändes riktigt gött och dessutom vad det så fint väder ute så innan meditationen satt jag ute i solen ett tag:) Meditation på den och jag vet inte riktigt om jag lärde mig så jättemycket men det var gött att sitta på den där pallen och bara var tyst i fem minuter och samla tankarna lite:) Sen gick jag och duschade precis innan middagen började:) Jag och Carro satt i TV-rummet ett tag och sen gick vi och kollade Västgården för att sedan bege oss till Tina Ahlins konsert:) Hon var jättebra och musikskolans kammarkör också:D Blev lite trött men det var nog hälsa-dagen som gjorde det:P Tittade in en sväng i Västgården men de skulle kolla på skräckfilm så jag gick därifrån och käkade kvällsmat istället med Carro:) Gick och spelade en stund i Aulan innan läggdags men vi ses!
 

Kommentera här: