dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sitta och äta lunch ute i solens sken!

Hejsan svejsan!
 
I fredags sov jag ganska länge för jag orkade inte gå till frukosten så jag ställde om klockan istället:) Sov fram till fikat och sen började gitarrlektionen som var i källaren denna dag:) Lunch på den och då var vi några som satte oss ute i solen och myste:D Riktigt härligt vill jag säga bara att Sixten kom på ett besök men de andra skulle rädda mig om han närmade sig mig;) Efter några timmar ute i solen har jag suttit på rummet ett tag och väntar på att Sarah ska komma och hämta oss:) Vi åkte in till stan och handlade smått och gått i nästan tre timmar:P När vi kom tillbaka bytte jag om till mexikanskt tema och började hjälpa till i köket:)
 
 
 
Vi hackade massor med grönsaker, stekte köttfärs och la fram massa tacochips för sedan kom resten av folket och vi käkade tacos:D Väldigt gott och alla var jättetaggade för detta och sen började den mexikanska kvällen:D En helt galen kväll blev det och mycket dans:) Både bugg och tryckare, det hoppandes i sofforna och salt på golvet av alla fläckar på byxorna som folk fick:P Födelsedagsfest för Sarah och Fredrik vid tolvslaget och Felicia hade bakat tårta:D Dock var inte Sarah med för hon sov men Fredrik blev väldigt glad i alla fall:D Som sagt, en galen kväll på Inegsund och alla var ovanligt glada och vid fyra gick jag, Jesper och Bobo till köket för att laga mat:) Sen kom Felicia, Oskar och Petter och tjötade lite tills jag nästan somnade sittandes då jag gick och la mig vid fem:) En så bra fest har vi inte haft på riktigt länge och grymt roligt var det:D Ha det gött!
 

Kommentera här: