dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sängliggande och grannar fixar mat!

Hejsan!
 
Igår var jag sängliggande hela dagen, såg en säsong av New Girl och som sagt låg i sängen... Mådde inget vidare så när jag skulle hämta mat frågade mina grannar hur jag mådde och att jag nästan såg död ut så det var snälla och lovade att grilla några hot dogs till mig och lägga i kylen:) Så snälla, käkade en hel del godis också för att underlätta dagen och sakta men säkert mådde jag bättre och bättre men fortfarande dåligt... Framåt kvällen kom jag på sämre tankar, först på syrrans diss till mig och sen på att jag ska till sjukhuset på fredag igen...
 
 
 
 
Kan inte sluta fundera och jag blir gråtfärdig hela tiden, vill bara springa till någon och prata ut en stund men så funkar det inte riktigt här... Kände mig ensam och gick till flygel för att göra som jag alltid för och förtränga det hela med musik:) Tänk att musik kan betyda så himla mycket i mitt liv:) Vad vore jag utan musik, skulle verkligen inte klara livet då ås det är tur att jag ägnar mig åt musik hela dagarna just nu:) Rätt tidpunkt också för i somras var en svår period med Samuels död och tankar kring vad man ska ägna sig åt i framtiden... Slut på denna tankeprocess men vi hörs!
 

Kommentera här: